O nas

Agencja interaktywna Kraków

Szanowni Państwo!

Slogan to agencja reklamowa , nie mniej jednak profil jej działalności głównie skupia się na pozycjonowaniu, projektowaniu stron oraz reklamy. Wszechstronność opiera się na wiedzy, dużym zaangażowaniu i na pasji naszych współpracowników względem wykonywanej pracy – ponieważ wszechstronność w tym przypadku to ilość metod użycia.

Zajmujemy się zarówno tworzeniem indywidualnych stron www, tworzymy strony także dla firm oraz duże portale społecznościowo-informacyjne. W naszej ofercie znajdują się również sklepy internetowe. Nasi klienci bardzo często, wraz z usługą projektowania strony internetowej zamawiają również usługę projektowania tzw. identyfikacji wizualnej firmy. Polega to na stworzeniu logo firmy, strony www, oraz materiałów reklamowych tj. wizytówek, ulotek banerów. Wszystko to zachowane jest bowiem w jednej stylistyce i zachowuje wzajemnie charakter wizualny firmy.

 

Pozycjonowanie Kraków :

 

Przykładowy cennik pozycjonowania.

Ilość wyników w google.pl Cennik miesięczny dla jednej frazy
Pozycje 1-3 Pozycje 4-6 Pozycje 7-10
Do 15.000 15 zł  10 zł  0zł 
15.001 – 25.000  25 zł  15 zł  0 zł 
25.001 – 50.000 45 zł  30 zł   15 zł 
50.001 – 100.000 50 zł  40 zł  30 zł 
100.001 – 500.000 90 zł  60 zł  50 zł 
500.001 – 1.000.000 105 zł 90 zł 80 zł
1.000.000 – 2.000.000 125 zł 105 zł 95 zł
2.000.000 – 3.000.000 215 zł 205 zł 185 zł
Pow. 3 000.000 Do negocjacji
Ceny nie zawierają podatku VAT 23 %

Tworzenie stron www Kraków :

Za 600zł netto wykonamy stronę i utrzymamy ją przez 1 rok.
W tej cenie otrzymujesz:

  • Stronę internetową z możliwością rozbudowy
  • Kreację graficzną + prosty element flash
  • do 10 profesjonalnych zdjęć
  • do 22 różnych rodzajów efektownych galerii zdjęć
  • Hosting – utrzymanie strony na szybkim i wydajnym serwerze
  • Domenę (adres internetowy) na pierwszy rok GRATIS
  • Wstępną promocję i pozycjonowanie strony
  • Edytor treści i system zarządzania stroną(CMS)
  • Konto pocztowe bez reklam
  • Interaktywną mapę dojazdu
  • Zgłoszenie firmy do katalogów firm i stron
  • Statystyki oglądalności
  • Zgłoszenie firmy do Google Maps

Reklama Kraków :
Reklama (z łac. reclamo, reclamare ‚odzew’; re ‚w tył, znów, naprzeciw’ i clamo, clamare ‚wołać’) – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

Działanie
Reklama przybiera różną postać – od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.
Czasami reklama występuje w formie ukrytej – np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat – co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty, będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego.
Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy – np. firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca – co jest na pograniczu reklamy i korupcji.
Ponieważ celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego można się spotkać w reklamie z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej.
Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę.
Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną. Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam – reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego (ang. Cause Related Marketing). Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.
Historia reklamy
Swoiste formy reklamy pochodzą z czasów starożytnych. Stosowali reklamę w postaci napisów na ścianach budynków, kamiennych lub terakotowych szyldów karczmy, zajazdy. Średniowieczni handlowcy wykrzykiwali ceny oraz zachwalali cechy swoich towarów i dóbr. W ten sposób powstała pierwsza w historii forma reklamy – reklama ustna.
W starożytnej Grecji pojawiła się reklama pisemna. Miała ona charakter spisanych informacji dotyczących wydarzeń kulturalnych i sportowych.
Wynalezienie przez Gutenberga druku zrewolucjonizowało reklamę. Za umowną datę wynalezienia druku uznaje się rok 1450. Pojawiły się pierwsze gazety a w nich pierwsze reklamy prasowe.
•    Ok. 1480 roku wydrukowano w Anglii pierwszą reklamę prasową (wskazówki dla duchownych dotyczące Wielkanocy).
•    14 października 1612 – w Paryżu wydrukowana pierwsza reklama w gazecie „Journal General d’Affiches”.
•    1704 – pierwsza udokumentowana amerykańska reklama prasowa (w Europie reklamy na łamach tygodników obecne były już wcześniej – w XVII wieku)
•    1843 – w Filadelfii rozpoczął działalność pierwszy agent reklamowy Volney Palmer. Zajmował się zbieraniem ogłoszeń reklamowych i umieszczaniem ich w prasie. Można powiedzieć, że była to pierwsza jednoosobowa agencja reklamowa.
•    1893 – w Stanach Zjednoczonych wydano około 50 tysięcy dolarów na reklamę.
•    1925 – profesor Olgierd Langer jako pierwszy w Polsce rozpoczyna cykl wykładów o reklamie w Wyższej Szkole dla Handlu Zagranicznego we Lwowie
•    1941 – w Stanach Zjednoczonych pojawiła się pierwsza reklama telewizyjna.
•    1989 – w Polsce zaczął się rozwijać rynek reklamy komercyjnej.
Etapy oddziaływania reklamy
1.    Tworzenie świadomości produktu, firmy lub marki.
2.    Wzbudzanie zainteresowania produktem, firmą lub marką.
3.    Wzbudzanie pożądania oferty.
4.    Wywoływanie oczekiwanej reakcji (np. zakupu).
Korzyści z reklamy
1.    Powszechna informacja o produkcie.
2.    Finansowanie mediów działalności sportowej, kulturalnej.
3.    Kształtowanie postaw społecznych.
Zagrożenia płynące z reklamy
1.    Wprowadzenie w błąd odbiorcy.
2.    Wzbudzanie nadmiernych potrzeb konsumpcyjnych.
3.    Promocja zachowań społecznych i zwyczajów negatywnie wpływających na jednostkę.
4.    Wyrabianie obojętności na przekaz społeczny.
5.    Manipulacja odbiorcami przez użycie środków pozaracjonalnych, jak np. popęd seksualny, uzależnienie od papierosów i inne.

Funkcje reklamy
1.    Edukacyjna
2.    Informacyjna
3.    Wspierania sprzedaży (przypominanie, nakłanianie)
4.    Konkurencyjna
5.    Manipulacyjna
6.    Komplementarności
7.    Zachęcająca
8.    Przypominająca