Tworzenie stron www

Tworzenie stron www Kraków

Zajmujemy się tworzeniem indywidualnych stron www,  tworzeniem sklepów internetowych i ich pozycjonowaniem. Własna strona jest dziś niezbędnikiem porządnego przedsiębiorstwa. Stanowi nie tylko swego rodzaju reklamę, ale także informator dla potencjalnego klienta. Ważnym jest aby dana firma mała czy duża, miała swoje miejsce w sieci. Własna strona www właśnie to umożliwia. Dodatkowo wyeksponowanie takiej strony w ogromnej sieci, plątaninie, natłoku informacji, kompendium wiedzy jakim jest internet, pozycjonowanie sprawia, że dowolna strona internetowa może znaleźć się w czołowych miejscach wyszukiwarek internetowych (takich jak np. : Google).

Twój własny sklep internetowy X- shop+ CMS + hosting i domena(na rok) +LOGO za 1328  zł

W dobie dzisiejszego internetu posiadanie własnego interesu bez jego wersji elektronicznej zmniejsza szanse na zdobycie jak największej liczby odbiorców.
Czym większa liczba potencjalnych odbiorców tym większy zysk oferującego.
Internet jest pierwszym w kolejności miejscem, w którym klienci poszukują informacji gdzie mogą nabyć jakiś pożądany produkt czy usługę. Zależy im na tym ,aby zrobić to szybko, bez wychodzenia z domu, wiąże się to z tym, że są zabiegani i nierzadko nie mają czasu dla siebie, a co dopiero na bieganie po sklepach. Sklep internetowy jest czymś w rodzaju niespodzianki, która ich spotyka – mogą nie tylko się dowiedzieć czegoś o pożądanym produkcie, ale mogą go również nabyć nie wychodząc z domu, jedynie klikając klika razy. Dlatego właśnie sklep internetowy jest tak pożądaną formą.
Slogan oferuje Państwu sklep, domenę (nazwę pod którą będzie funkcjonował), hosting – czyli serwer na którym będą znajdowały się dane w niezwykle korzystnej cenie 1328 zł. Po co sprzedawać za pośrednictwem cudzych, masowych portali aukcyjnych, skoro można pracować samemu na własną rękę bez dzielenia się prowizją ze sprzedaży.
Nasze sklepy to pełne systemy CMS, CRM  pozwalające na zmianę każdego elementu strony bez ingerencji programistycznej. Możecie państwo prowadzić politykę magazynową, łączyć produkty w komplety i udzielać na nie rabaty.

 

Po stronie klienta :

 

•    Specjalne funkcje (promocje, bony towarowe)
•    Wyszczególnianie produktów na stronie głównej
•    Najczęściej kupowane podukty na stronie głównej
•    Nowe przedmioty na stronie głównej
•    Darmowa wysyłka
•    Międzysprzedaż (Akcesoria)
•    Powiększanie zdjęć produktów
•    Możliwość zamówienia produktów o statusie „oczekiwanie na dostawe”
•    Subskrybcja oraz rejestracja kont użytkowników
•    Brak limitu ilości metod płatności
•    Płatność przelewem
•    Zapłata przy odbiorze
•    Przystosowanie do płatności Paypal™
•    Formularz kontaktowy z wieloma odbiorcami
•    Tagowanie produktów i chmura tagów
•    Wyszukiwarka
•    Zwroty towarów i korekty
•    Śledzenie przesyłki
•    Pakowanie na prezent oraz ekologiczne opakowanie
•    Faktury PDF dla klientów
•    Zapamiętywanie koszyka
•    Sprzedaż usług i towarów wirtualnych
•    Własna favikona
•    RSS
•    Newsletter
•    Opcja dostawy „Odbiór osobisty”

 

 Po stronie administratora:

 

•    Brak limitu kategorii oraz podkategorii
•    Edytor WYSIWYG
•    Brak limitu atrybutów produktów
•    Brak limitu specyfikacji produktu
•    Brak limitu zdjęć, automatyczne skalowanie i optymalizacja
•    Brak limitu walut
•    Brak limitu ustawień podatku
•    Brak limitu dostawców oraz celów
•    Podatek zależny od stanu, kraju, strefy lub bez podatku
•    Rabaty ilościowe
•    Aktualizowane przeliczniki walut
•    Zarządzanie inwentarzem
•    Powiadomienia SMS
•    Dodawanie/Usuwanie modułów
•    Kody kreskowe
•    Pomoc kontekstowa
•    Generator Łączenia Atrybutów
•    Informowanie przez e-mail o statusie zamówienia
•    Brak limitu tłumaczeń i dialektów
•    Import/eksport tłumaczeń
•    13 tłumaczeń
•    Optymalizacja pozycjonowania (SEO)
•    Przyjazne adresy URL / Odnośniki bezpośrednie
•    W 100% modyfikowalna szata graficzna
•    Wielu Administratorów oraz uprawnienia
•    Tryb konserwacyjny
•    Minimalna kwota zamówienia
•    Eksport listy newsletter
•    Aliasy w wyszukiwaniu
•    Import z pliku CSV
•    Szyfrowanie SSL (Secure Sockets Layer)

I wiele więcej..

Aukcje: Ebay  Allegro

Płatności: Dotpay , Platnosci.pl , Przelewy24.pl , Transferuj.pl

Porównywarki:                           Raty :                      

Ceneo                                                     Żagiel                       

skapiec.pl

porownywarki

 

nokaut.pl                                      Kurier:

 

radar.pl                                               Fedex

okazje.info.pl                                       UPS

zakupy.onet.pl

sklepy24.pl

Google Analytics

 

Moduł zobacz nasze aukcje allegro

Moduł zobacz nasze komentarze

Wtyczki portali społecznościowych umożliwiających polecenie i udostępnienie sklepu na Facebooku, Twitterze i w Google+

 

 Kilka słów o systemie relacji z klientami CRM(Customer Relationship Management)

 

Koncepcja CRM istnieje w świecie biznesu przez długi czas, ale w ostatnich latach wykorzystanie CRM wzrosło ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych. Firmy powinny przeanalizować rozwiązania CRM w celu utrzymania istniejących klientów i służyć ich unikalnym potrzebom. Jeśli firmy koncentrują się na dostarczaniu wysokiej, jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie, będą budować lojalność, co z kolei będzie skutkować zwiększeniem przychodów.

CRM jest inwestycją dla firmy i zarządu firmy, należy całym sercem wspierać nowe rozwiązania CRM. To rozwiązanie musi mieścić się w celach firmy, a personel musi być przeszkolony inaczej starania pójdą na marne, jeśli prowadzenie sprzedaży nie jest odpowiednio monitorowane i prawidłowo przechwytywane lub jeśli dodatkowe dane klienta nie są dostępne dla odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie. Do czego najczęściej przyczynia się nieprzeszkolony personel to stwarza to poważne zagrożenie dla przedsiębiorcy. Dlatego większość firm wie, że kiedy tracą klientów z powodu nieskutecznej lub opóźnionej reakcji na potrzeby klienta, utracą dochody i potencjalnych nowych klientów. Gdy zdenerwowany klient rozpowie znajomym o swoim niezadowoleniu z naszych usług, tracimy sporo klientów a zadowolony klient przyniesie nam grono następnych.

Rozwiązanie CRM wykorzystywane przez wyszkolonych pracowników w firmach, które nie oszczędzają na przeszkalaniu personelu dają nam krótszy cykl sprzedaży, ograniczenia kosztów administracyjnych, wpływ na sprawozdawczość i szybszy czas realizacji, wzrost sprzedaży i zwiększenia retencji klienta. W rezultacie, rozwiązania CRM pozwalają firmom na zwiększanie przychodów poprzez przechwytywanie nowych klientów, utrzymanie istniejących, a to wszystko dzięki lepszemu zarządzaniu ich działalności.

 Najważniejsze korzyści z oprogramowania CRM:

–  Wzrost przychodów i zysków

– Nawiązywanie i poprawa kontaktów handlowych

– Elastyczność dzięki skalowalności

– Lepsza obsługa klienta

– Zwiększona sprzedaż krzyżowa ( cross selling) i sprzedaż rozszerzona (up- selling) dla istniejących klientów

 Możliwość integracji x-shopa  z następującymi dystrybutorami:

 

  • Komputery / IT: 

     

     

    • AB S.A.,
    • Action S.A.,
    • Asbis Sp. z o.o.,
    • Bajtel,
    • Comes,
    • CSI,
    • eD’ system,
    • ETT,
    • ExtremeMem
    • FEN,
    • ForceTOP
    • Giga,
    • HAMA,
    • Impakt,
    • Incom,
    • Komsa,
    • NTT System S.A.,
    • MadTech
    • MaxComputers,
    • Megabajt,
    • mixelectronics.pl,
    • Partner Telecom,
    • PixmaniaPro,
    • Platinet,
    • Polcan,
    • Ropla,
    • TechData,
    • Veracomp,
    • YAMO,
  • Bielizna / ubrania: 

     

     

    • Aren,
    • BieliznaCentrum,
    • Hurtownia Oleńka,
    • FToys (+18),
    • Kontri,
    • Nife,
    • Matterhorn,
    • Sexhurtownia.pl (+18),
    • Timfashion.pl,
    • Top Classic,
    • VMP,
    • YourNewStyle,
  • Księgarnie 

     

     

    • ArtTravel,
    • Azymut,
    • Azymut e-book (czasopisma elektroniczne),
    • AudioBook.pl,
    • Bellona,
    • Dictum,
    • Difin,
    • Dobra28
    • Greg,
    • Helion,
    • InRock,
    • nextoAPI (czasopisma elektroniczne),
    • Oleksiejuk
    • Onepress
    • Platon,
    • Prószyński i S-ka,
    • Publicat,
    • Rema,
    • Super Siódemka,
    • WIKR,
    • Vesper,
    • Znak
    • Zysk,
  • Inne: 

     

     

    • ArtGum (opony),
    • BTconsulting,
    • ChicoChica (biżuteria)
    • Elnino,
    • Hurtownia zegarków,
    • Hurtowniak (all-in-one),
    • HurtowniaSportowa (sprzęt sportowy),
    • Jubiler.pl
    • Perfumesco (Perfumy)
    • Rocktopia (hurtownia gadżetów, koszulek),
    • Sparco (tuning samochodowy),
    • Spotkey (sprzęt sportowy),
    • Technaco (narzędzia),
    • TagoGroup,
    • RallyShop,
    • RacingStreet,
  • Apteki: 

     

     

    • KS-APTEKA firmy KAMSOFT
    • Apteka ILC
  • Zabawki: 

     

     

    • Bard
    • Libra
    • Rekman